tisdag 4 juni 2013

Hemma igen.. (39)

Hejsan!
Jag har fått många frågor om mitt skägg och när jag kommer tillbaka..
 
Här kommer lite svar :-)
 
Jag kom tillbaks i helgen och senast såg jag ut på följande sätt...
 
 
Skoja bara..
 
Här är en bild på min klätterpolare från Polen (Piotr Cieszewski) och 
Sir Edmund Hillary barn barn (kom inte ihåg vad hon hette).
Vi träffades på brittiska ambassaden i Kathmandu pvid 60 års jubeleumet.
Alla som besteg Everest var bjudna.
 
 
Sir Edmund Hillary var den förste på Everest topp tillsammans med Sharpan Tenzing Norgay för 60 år sedan. Den 29:e maj 1953
 

1 kommentar:

  1. Hej igen Tobbe,

    Ett stort grattis i efterskott till bedriften att bestiga världens högsta berg! Man hör så många konstiga saker om folk som bestiger Mt Everest som äldsta Japan, första Saudiska kvinna, första Indiern med amputerade armar men du måste fan vara den som har haft störst skägg!!!
    Ser fram mot att höra mer om äventyret, har du bokat något ställe än?

    // Richard #13# Copsperr

    SvaraRadera